Seat Cordoba WRC Evo 2

30. září 2006 v 11:07 | admin |  Technické specifikace aut WRC (by PetrWRC)
Technická specifikace:
Motor:
Počet / objem válců - 4 / 1995 ccm
Vrtání / zdvih - 83 / 92,1 mm
Kompresní poměr - 8,1 : 1
Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 5300 ot/min
Maximální toč. moment / otáčky - 510 Nm / 3500 ot/min
Typ rozvodu - DOHC
Vstřikování - Magneti-Marelli Step 9 (dříve Marelli MR3 ECU)
Turbodmychadlo - Garrett / Allied Signal TR30R
Umístění - vpředu napříč
Převodovka:
šestistupňová sekvenční Hewland/Prodrive/Seat
Diferenciály:
Prodrive, všechny tři elektro-hydraulicky řízené
Spojka:
karbonová třílamelová
Brzdy:
Přední šotolinové (asfaltové) - 304 (380) mm
Zadní šotolinové (asfaltové) - 304 (304) mm
Podvozek:
Přední / zadní - McPherson / McPherson
Tlumiče - Öhlins
Rozměry:
Délka - 4172 mm
Šířka - 1770 mm
Rozvor - 2443 mm
Rozchod předních kol - 1520 mm
Rozchod zadních kol - 1520 mm
Hmotnost - 1230 kg (nejnižší povolená)
Pneumatiky:
Pirelli
Datum první homologace:
1.srpen 1998
Debut:
Finská Rally 1999
Změny v homologaci:
1. větší turbodmychadlo Garrett, které zvýšilo toč. moment
2. zadní aktivní diferenciál
3. prodloužení délky o 22 mm

Technická specifikace:
Motor:
Počet / objem válců - 4 / 1995 ccm
Vrtání / zdvih - 83 / 92,1 mm
Kompresní poměr - 8,1 : 1
Maximální výkon / otáčky - 300 koní / 5300 ot/min
Maximální toč. moment / otáčky - 510 Nm / 3500 ot/min
Typ rozvodu - DOHC
Vstřikování - Magneti-Marelli Step 9 (dříve Marelli MR3 ECU)
Turbodmychadlo - Garrett / Allied Signal TR30R
Umístění - vpředu napříč
Převodovka:
šestistupňová sekvenční Hewland/Prodrive/Seat
Diferenciály:
Prodrive, všechny tři elektro-hydraulicky řízené
Spojka:
karbonová třílamelová
Brzdy:
Přední šotolinové (asfaltové) - 304 (380) mm
Zadní šotolinové (asfaltové) - 304 (304) mm
Podvozek:
Přední / zadní - McPherson / McPherson
Tlumiče - Öhlins
Rozměry:
Délka - 4172 mm
Šířka - 1770 mm
Rozvor - 2443 mm
Rozchod předních kol - 1520 mm
Rozchod zadních kol - 1520 mm
Hmotnost - 1230 kg (nejnižší povolená)
Pneumatiky:
Pirelli
Datum první homologace:
1.srpen 1998
Debut:
Finská Rally 1999
Změny v homologaci:
1. větší turbodmychadlo Garrett, které zvýšilo toč. moment
2. zadní aktivní diferenciál
3. prodlloužení délky o 22 mm
Seat Cordoba WRC Evo2
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.