Nový zéland- RZ 1

17. listopadu 2006 v 10:08 | lahváč |  Live výsledky
Dvojice posádek továrního týmu Ford nenechává nikoho na pochybách, že to s útokem na titul v poháru konstruktérů myslí vážně a hned v první rychlostní zkoušce se ujímá vedení.
Nejrychlejším mužem byl Marcus Grönholm, jeho týmový partner Mikko Hirvonen mu kryje záda s odstupem necelých šesti sekund. Na podobné úvahy je sice ještě velice brzo, ale pokud dokáží oba Finové udržet své Focusy na trati, jejich útok na týmový titul nikdo nezastaví.
Stupně vítězů doplnil Manfred Stohl se svým Peugeotem 307 WRC, že by první krok k obhajobě třetího místa z Austrálie? Čtvrtý dojel Dani Sordo. Mladý Španěl jede po dlouhé době smysluplný závod, na minulé soutěži to bylo kvůli poruše převodovky spíše dvoudenní testování bez motivace. Petter Solberg je až na páté příčce s poměrně velkou ztrátou na čelo. Na vině je chybná volba pneumatik. Musí na nich však odjet ještě jednu RZ a v následujícím servisu se pokusit o lepší výběr.
Xevi Pons je šestý, jen těsně před dvojicí Stobart-Fordů, které se seřadily tak, jak jsme si zvykli, tedy prvně Companc, za ním Wilson. Henning Solberg se potýkal se zatím blíže nespecifikovanými problémy a dojel až devátý. Desítku uzavírá nejrychlejší produkční vůz, který vede Jari-Mati Latvala, vítěz třídy z Australské rally. Chris Atkinson se se špatnými pneumatikami vyrovnává ještě hůře, než jeho stájový kolega a dojíždí až třináctý. Mediálně atraktivní Valentino Rossi je až hluboko mezi jezdci skupiny N, poněkud kuriózně jej porazil i Nigel Heath, který mu před soutěží přenechal své obvyklé startovní číslo 46.
Rychlostní zkouškaCelkově
Poz.#JezdecČas
r.z.
D1*D2*Poz.#JezdecČas
celk.
D1*D2*
1.3M. GRÖNHOLM15:09.70.00.01.3M. GRÖNHOLM15:09.70.00.0
2.4M. HIRVONEN15:15.65.95.92.4M. HIRVONEN15:15.65.95.9
3.7M. STOHL15:20.75.111.03.7M. STOHL15:20.75.111.0
4.2D. SORDO15:31.410.721.74.2D. SORDO15:31.410.721.7
5.5P. SOLBERG15:51.219.841.55.5P. SOLBERG15:51.219.841.5
6.1X. PONS15:55.94.746.26.1X. PONS15:55.94.746.2
7.10L. PEREZ COMPANC15:56.50.646.87.10L. PEREZ COMPANC15:56.50.646.8
8.9M. WILSON16:00.43.950.78.9M. WILSON16:00.43.950.7
9.8H. SOLBERG16:05.04.655.39.8H. SOLBERG16:05.04.655.3
10.37J. LATVALA16:20.215.21:10.510.37J. LATVALA16:20.215.21:10.5
11.31T. ARAI16:20.90.71:11.211.31T. ARAI16:20.90.71:11.2
=61J. HÄNNINEN16:20.90.01:11.2=61J. HÄNNINEN16:20.90.01:11.2
13.36M. BALDACCI16:27.46.51:17.713.36M. BALDACCI16:27.46.51:17.7
14.6C. ATKINSON16:28.71.31:19.014.6C. ATKINSON16:28.71.31:19.0
15.33F. NUTAHARA16:30.82.11:21.115.33F. NUTAHARA16:30.82.11:21.1
16.59R. MASON16:38.17.31:28.416.59R. MASON16:38.17.31:28.4
17.41T. KAMADA16:41.83.71:32.117.41T. KAMADA16:41.83.71:32.1
18.60C. WEST16:41.90.11:32.218.60C. WEST16:41.90.11:32.2
19.38L. KUZAJ16:42.80.91:33.119.38L. KUZAJ16:42.80.91:33.1
20.39N. AL-ATTIYAH16:44.11.31:34.420.39N. AL-ATTIYAH16:44.11.31:34.4
21.62A. HAWKESWOOD16:46.42.31:36.721.62A. HAWKESWOOD16:46.42.31:36.7
22.63E. GILMOUR16:48.42.01:38.722.63E. GILMOUR16:48.42.01:38.7
23.66S. TAYLOR16:54.76.31:45.023.66S. TAYLOR16:54.76.31:45.0
24.64D. SUMNER16:56.61.91:46.924.64D. SUMNER16:56.61.91:46.9
25.72M. KAHLFUSS17:02.45.81:52.725.72M. KAHLFUSS17:02.45.81:52.7
26.42A. DOROSINSKIY17:02.80.41:53.126.42A. DOROSINSKIY17:02.80.41:53.1
27.73K. SHAW17:06.94.11:57.227.73K. SHAW17:06.94.11:57.2
28.43N. BARRATT17:10.94.02:01.228.43N. BARRATT17:10.94.02:01.2
29.44N. HEATH17:23.913.02:14.229.44N. HEATH17:23.913.02:14.2
30.69B. TAYLOR17:29.65.72:19.930.69B. TAYLOR17:29.65.72:19.9
31.70L. BALDACCI17:33.64.02:23.931.70L. BALDACCI17:33.64.02:23.9
32.65G. INKSTER17:43.710.12:34.032.65G. INKSTER17:43.710.12:34.0
33.46V. ROSSI17:46.93.22:37.233.46V. ROSSI17:46.93.22:37.2
34.68D. AYLING17:47.50.62:37.834.68D. AYLING17:47.50.62:37.8
35.74K. NELSON17:55.27.72:45.535.74K. NELSON17:55.27.72:45.5
36.76D. MALLEY17:58.43.22:48.736.76D. MALLEY17:58.43.22:48.7
37.71P. MALLEY18:43.645.23:33.937.71P. MALLEY18:43.645.23:33.9
*D1 = Odstup na předchozího jezdce
*D2 = Odstup na prvního jezdce
prevzato z: wrc.auto.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.